موضوع
آخرین اخبار

چهره ها گفتگو با آنا نعمتی درباره دکوراسیون و شخصیت

گفتگو با آنا نعمتی درباره دکوراسیون و شخصیت

آینه عمق را نشان می‌دهد و بُعد می‌دهد. آینه در بحث خانه مهم است. احساس می‌کنم شخصیت درون آدم‌ها درآینه پیداست و آدم می‌تواند در آینه وجوه ناشناخته شخصیت خودش را پیدا کند و چیزی که در سیرتش است به صورتش هم می‌آید.

بعضی ها خوش سلیقه هستند

گفتگو با آنا نعمتی درباره دکوراسیون و شخصیت

علاقه عجیب آنا نعمتی به دیزاین و معماری

آنا نعمتی بازیگری است که به طرز عجیبی به دیزاین و معماری علاقمند است و دوره‌های آموزشی این مباحث را نیز دیده. او حتی یک گروه دارد که بیشتر اعضای آن در خارج از ایران به صورت آکادمیک دیزاین را فرا گرفته‌اند و اکنون دستی بر آتش طراحی دارند. آنا دیزاین خانه و محل کارش را خودش انجام می‌دهد و معتقد است معماری و دیزاین خانه و محل کار رابطه مستقیمی با شخصیت فرد دارد.

گفتگو با آنا نعمتی درباره دکوراسیون و شخصیت

آنا نعمتی در دفتر کارش

 

در دفتر کار آنا نعمتی – که بیشتر وقتش را در آن می‌گذراند و چیدمان زیبایی دارد و به نوعی در آن زندگی می‌کند- با او از معماری و دیزاین تا سابقه کاری‌‌اش گفتگو کردیم.

گفتگو با آنا نعمتی درباره دکوراسیون و شخصیت

عاشق کتاب و موزیک هستم

من عاشق کتاب و موزیک هستم. خیلی به شخصیت آدم‌ها بستگی دارد؛ بعضی‌ها دغدغه مجسمه دارند و خانه و محل کارشان با مجسمه دیزاین می‌شود ولی برخی به کتاب و دی‌وی‌دی علاقمندند و ناخودآگاه این محصولات فرهنگی جزء دیزاین می‌شود. بستگی به شخصیت فرد دارد و دیزاینر نسبـت به شخصـیت آن فــرد می‌تـواند پیشنهاد بـدهد. ما جایی را دیزاین کردیم که یک اتاق کامل به کتابخانه اختصاص داده شد.

گفتگو با آنا نعمتی درباره دکوراسیون و شخصیت

همیشه فکر می کردم تابلو باید در گالری باشد

 

 

قبلاً استفاده از تابلو را دوست نداشتم. همیشه فکر می‌کردم تابلو باید در گالری باشد یا کتابخانه باید در جای خاصی از خانه باشد. به نظرم هر تابلویی جایش در هر جایی از خانه نیست. من طی آشنایی‌هایی که با نقاشان مختلف پیدا کردم، متوجه شدم اتفاقاً داشتن نقاشی در خانه می‌تواند بیانگر ایده ذهنی صاحب خانه باشد و حضور تابلو بُعد می‌دهد

ارسال نظر

شاید از کد اچ تی ام ال HTML استفاده نماید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>