موضوع
آخرین اخبار

نتایج آرای شهرهای ۵ گانه شهرستان نور اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات این شهرستان منتخبین ۵ شهر نور، رویان، ایزدشهر، چمستان و بلده شهرستان نور مشخص و طی اطلاعیه‌ای اعلام شده است.

 

بر اساس این گزارش منتخبان شورای اسلامی شهر نور به ترتیب علی رضایی با ۴ هزار و ۲۲۸ رای، فرنام فخاری با  ۳ هزار و ۸۶۲ رای، سید زمان حسینی با ۳ هزار و ۵۸۰ رای، جواد شجاعی با  ۳ هزار و ۴۹۲ رای و ولی  فخاری ۳ هزار و  ۱۶۱ رای به عنوان اعضای اصلی و کوهیار سالار ۳ هزر و ۷۹ با  رای و روح‌الله  اعظمی‌نیا با ۲ هزار و ۸۸۸ رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

منتخبان اصلی اعضای شورای شهر رویان نیز به ترتیب کامبخش  سالاریان با یک‌هزار و ۵۲۰ رای، محمدرضا  بابایی با یک‌هزار و ۴۷۹ رای، حافظ  کریمی با یک‌هزار و ۴۷۷ رای،  عبدالله محمدپور با یک‌هزار و ۴۰۲ رای و محمدعلی رضایی و اعضای علی‌البدل نیز نورالله منصف با  یک‌هزار و ۲۸۲ رای و کامران قائمی با یک‌هزار و ۲۵۰ رای انتخاب شدند.

در ایزدشهر ابراهیم ابراهیمی با  یک‌هزار و ۷۶۸ رای، اصغر عزتی با یک‌هزار و ۲۲۰ رای، مهرداد  نجاتی با یک‌هزار و ۷۷ رای، یوسف  یحیی‌پور با یک‌هزار و ۷۷ رای و علیرضا  اسدی با یک‌هزار و ۴۵ رای به عنوان اعضای اصلی و رضا حسین‌زاده با ۹۲۳ رای و سید مرتضی حسینی با ۹۰۷ رای اعضای علی‌البدل شدند.

اعضای اصلی شورای شهر چمستان نیز به ترتیب حامد  کیانی با  ۲ هزار و ۳۷۳ رای، محمد  پیام با  ۲ هزار و ۲۵۸ رای، منوچهر کیانی با ۲ هزار و ۱۱۴ رای، عباس ایزدی با ۲ هزار و ۲۹ رای و رقیه معصومیان با یک‌هزار و ۸۶۰ رای انتخاب و سیدجواد حیدری با یک‌هزار و ۸۳۹ رای و علی اصغر عباسپور با  یک‌هزا و ۸۳۲ رای علی‌البدل این شورا شدند.

مردم بلده نیز ابراهیم مهدوی را با ۴۱۷ رای، حمید کیانی با ۳۵۲ رای، مجتبی  حسینی با ۳۳۷ رای، رحمان بناساز با ۳۲۶ رای، امیرحسن خادمی با ۲۹۸ رای را به عنوان اعضای اصلی و مجتبی اسدی با ۲۸۸ رای و علیرضا سپهری با ۲۰۱ رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب کردند.

 

منبع: www.ilna.ir

ارسال نظر

شاید از کد اچ تی ام ال HTML استفاده نماید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>