موضوع
آخرین اخبار

خانه های انگلیسی ده ها جایگاه برتر خانه های انگلیسی برای دیدار

           Chatsworth

خانه Chatsworth در تمام شکوه و جلال خود را در نزدیکی Bakewell، Derbyshire.
                                                                    دیو پورتر Peterborough Uk / Getty Images

خانه های کشور انگلستان یکی از بهترین گنجینه های آن است. این ۱۰ عدد بسیار شگفت انگیز هستند که ارزش سفر خاصی دارند.

نسل های خانواده، املاک و مستغلات کشور انگلستان را به عنوان ذخیره های تاریخی، میراث و فرهنگ، با زمینه های شکوه و پارک و مجموعه های هنری افسانه نگه داشته اند. هنگامی که حوزه منحصر به فرد مالکین غنی و اشراف، امروزه – چه در مالکیت و مدیریت توسط اعتماد ملی و چه در دستان خصوصی – اکثر مردم حداقل برای سالیان سال در دسترس عموم هستند.

اگر شما علاقه مند به تاریخ، هنر، دکوراسیون داخلی و یا باغبانی چشم انداز شما آنها را جذاب پیدا کنید. و اگر طرفدار فیلم درام و یا تلویزیون بریتانیا هستید، بسیاری از موارد مورد علاقه تان را در اینجا میبینید. آنها در همه چیز از دوره های sagas و داستان جین آستن به ستارگان و جیمز باند تریلرها ستاره دار شده اند .

اینها از بهترین ها هستند:

Chatsworth

همیشه Chatsworth محبوب، در منطقه Pebk Derbyshire، در بیش از ۴۵۰ سال در خانواده Cavendish، شاهزاده فعلی Devonshire بوده است. این یکی از خانه های با شکوه است که در آن هیچ مشکلی وجود ندارد که محتویات آن را از پارک سازی Capacity Brown-landscaping که از ۱۰۰۰ عیار است جلوگیری کند. اشتیاق برای جمع آوری هنر، در طول پنج قرن، به یکی از بهترین مجموعه های هنر خصوصی در اروپا منجر شده است. هنر بیش از ۴۰۰۰ سال ارزش دارد – از مجسمه های کلاسیک تا آثار معاصر.

برجسته: نقاشی لوسیان فروید و مجسمه های الیزابت فینت را از دست ندهید.

مشاهده بیشتر: هفت بهترین چیزهایی که در Chatsworth مشاهده کنید

بررسی چالش های مهمان و قیمت هتل ها در نزدیکی Chatsworth در TripAdvisor

                 ۰۲ از ۱۰

              کاخ بلنهایم

کاخ بلنهایم
هر دو جان ون بروگ و Capability Brown دست در ایجاد چارچوب این قصر آکسفوردشیر چشمگیر داشتند. بریتانیا در نمای / پیت Seaward / Getty Images

تنها کاخ که در سلطنت انگلیس در انگلستان نبود، کاخ بلنهایم هدیه ای از ملکه آن به جان چرچیل، نخستین دوک مارل بورو و اجداد وینستون چرچیل بود که در آنجا متولد شد. خانه قرن ۱۸th، ساخته شده بین ۱۷۰۵ و ۱۷۲۲، در پارک ۲۱۰۰ هکتار، طراحی شده توسط Capability براون است. گردش در اطراف پارک و شما ممکن است فقط فعلی دوک، که هنوز بخشی از خانه را اشغال کنید.

برجسته: در میان اتاق های خیره کننده، کتابخانه بلند ناامیدی است.

بررسی نظرات مهمان و قیمت هتل ها در نزدیکی بلنهایم کاخ در TripAdvisor

                ۰۳ از ۱۰

              Longleat

Longleat با مجسمه شیر و ماشین های کلاسیک
در سال ۲۰۱۶ Longleat پنجاهمین سالگرد معرفی شیرها به حومه ویلتشایر را با این مجسمه بلند ۴ متری هنرمند آفریقای جنوبی بروس کوچولو جشن گرفت. متیو هورود / گتی ایماژ

با پارک صفری و دیگر جاذبه های خانوادگی، Longleat در حال پیشرفت است که فراموش نکنید این یکی از بهترین نمونه های معماری الیزابت در بریتانیا است . در سال ۱۵۸۰ به پایان رسید و توسط پارک های منظره ای (که توسط باغبان شهری پرطرفدار انگلستان Capability Brown)، همراه با جنگل و زمین های کشاورزی احاطه شده است. در حال حاضر خانه ۷ مارکز حمام، یک مرد پر جنب و جوش و رنگارنگ غول پیکر است که به نظر می رسد هنوز در سن اکرویو زندگی می کند.

برجسته: شیرها را از دست ندهید.

بررسی بررسی های مهمان و قیمت هتل ها در نزدیکی Longleat House و Safari Park در TripAdvisor

            ۰۴ از ۱۰

          قلعه هوارد

قلعه هوارد و چشمه اطلس
                                      فواره اطلس، قدمت ۱۸۵۳، بر اساس قلعه هوارد،. دیدن بریتانیا / بریتانیا در نمایش / گتی ایماژ

طرفداران هر دو نسخه Brideshead Revisited، کلاسیک تلویزیونی ۱۹۸۰ و فیلم ۲۰۰۸، شمشیری شکوه یورکشایر قلعه هوارد را تشخیص خواهند داد. این پس زمینه بود که در فیلمبرداری برنامه ها استفاده می شد. بیش از ۱۰۰ سال به عنوان خانه ای از اهل قلمرو نورفولک ساخته شده است و بیش از ۳۰۰ سال است که در خانواده هوارد زندگی می کند. در حال حاضر توسط یک شاخه کوچکتر اما هنوز اشرافی از خانواده هوارد برگزار می شود. املاک ۱۰،۰۰۰ هکتار شامل چند روستا و مزارع و همچنین باغ های مجسمه سازی، دریاچه ها، معابد و بناهای تاریخی است.

برجسته: یک برنامه کامل از رویدادها، مزه، کلاس ها، و مذاکرات در طول سال است.

بررسی نظرات مهمان و پیدا کردن یک معامله برای مسکن هتل ها در نزدیکی قلعه هوارد در TripAdvisor

               ۰۵ از ۱۰

             خانه هاتفیلد

خانه هاتفیلد، کاخ قدیمی اسقف
                                   هنری هشتم فرزندان خود را در کاخ قدیمی اسقف ها در خانه هاتفیلد سپری کرد. RJ McDiarmid / گتی ایماژ

هتفیلد خانه، ساخته شده در سال ۱۶۱۱، یکی از بهترین خانه های Jacobean انگلستان است. اما جلال اصلی این خانه در لبه شمالی لندن، تاریخ آن و در بقایای کاخ ۱۴۸۵ قصر اسقف در باغ است. در اینجا هنری هشتم، فرزندان خود، مری، الیزابت و ادوارد، زمانی که اموال کلیسا را ​​در اختیار داشت، در اختیار داشت. وقتی خواهر ماری ملکه بود، الیزابت زیر دستگیری مجازی خانه زندگی کرد. او در سالی که در سال ۱۵۵۸ زیر یک درخت در باغ بود، وقتی خبر دریافت کرد مریم مرده بود و ملکه الیزابت اول

برجسته: آجر قرمز، تودور سالن مهمانی در کاخ قدیمی است که در آن الیزابت من اولین شورای دولت من را برگزار کرد. اگر بخواهید آن را ببینید، قبل از اینکه وارد شوید، بررسی کنید، زیرا این ساختمان گاهی برای فیلمبرداری و رویدادها مورد استفاده قرار می گیرد.

بررسی هتفیلد خانه در TripAdvisor را بررسی کنید و بررسی کنید

               ۰۶ از ۱۰

            هاردویک هال

هاردویک هال
                                      هاردویک هال برای بس هاردویک، دختر “آن” روز او ساخته شد. ریچارد برین / گتی ایماژ

بیس هاردویک ازدواج کرد و حتی بهتر به ارث برده بود. او دومین مرد قدرتمند و ثروتمند در انگلیس الیزابت شد، و خود ملکه خود را رقم زد. خانه او، Hardwick Hall در Derbyshire، بیان می کند که ثروت و قدرت، با استفاده از شیشه های غیر معمول در زمان Tudor – که گفته می شود خانه به یک فانوس شیشه ای بزرگ است. مجموعه های خوب از گلدان های الیزابت، مبلمان و نقاشی ها، و نژادهای میراث گاو و گوسفند در پارک وجود دارد.

برجسته: کمی تغییر کرده است از زمان ساخته شده است، خانه ارائه می دهد نگاهی نادر از زندگی Elizabethan کریستال.

بررسی چک مهمانان و قیمت ها برای هتل ها در نزدیکی Hardwick سالن در TripAdvisor

              ۰۷ از ۱۰

             پتورث

خانه پتورث
                                        پتورث بهترین مجموعه هنر در اعتماد ملی است. دیدن بریتانیا / بریتانیا در نمایش

پورتور در اواخر قرن بیستم، در ایالت جنوبی Downs، در یک چشم انداز توانایی براون نیز دارای یک مجموعه هنری فوق العاده است که بزرگترین در هر خانه ای است که اداره ملی آن اداره می شود. آثار ترنر، ون دیک، رینولدز و بلیک، و همچنین یک اتاق حک شده توسط گرین لین گیبونز، سازنده چوب گرانیت انگلیسی است که به تنهایی هزینه یکپارچه سازی آن است. لرد و بانوی Egremont، که در خانه زندگی می کنند، در روزهای هفته، اتاق های بیشتری را برای عموم باز می کنند.

برجسته: اگر بخواهید به وسایل آشپزخانه مس بخوبی تقسیم کنید، آشپزخانه ویکتوریا، با ۱۰۰۰ قطعه، خمیر دندان مصنوعی مس، ضروری است.

بررسی امتیاز مهمان و قیمت هتل ها در نزدیکی پتور در TripAdvisor

             ۰۸ از ۱۰

          واددسون مانور

واددسون مانور
واددسون مانور، ساخته شده توسط روتچیلد، بسیار شگفت انگیز است که حتی ورودی پشت، نفس خود را از بین می برد. © Ferne Arfin

چرا بر روی زمین هر کسی یک بنای فرانسوی قرن شانزدهم را در حومه باکینگهاشایر ساخت؟ خوب، اگر شما یک روچیلد میلیاردر فرانسه بودید، چرا؟ عجایب قرن نوزدهم واددسون مانور با فرش Savonnerie و پرسلن Sèvres، نقاشیهای گینزبورو، رینولدز و هندیهای هلندی و مؤسسات قدیمی فلامینژاد و سرویس نقره ای ساخته شده برای جورج III پر شده است. همچنین یک جادوی روکوکو پر از پرندگان عجیب و غریب و یک انبار شراب، طبیعت وجود دارد .

برجسته: طیف گسترده ای از شراب های روتچیلد در فروشگاه موجود است. نمایشگاه های هنری ویژه در اصطبل ها اغلب غم انگیز هستند.

بررسی نظرات مهمان و قیمت هتل ها در نزدیکی Waddesdon Manor در TripAdvisor

               ۰۹ از ۱۰

            لیم پارک

لیم پارک
هنگامی که آن را تظاهر به “Pemberley” این دیدگاه Lyme پارک آن را به لیززی بنت در “افتخار و تعصب” فروخته است. RAKearton / Getty Images

قلب من باش هنگامی که آقای Darcy (نام مستعار کولین فرث) از دریاچه، خیس و سکسی ظاهر شد، در نسخه بی بی سی Pride and Prejudice، Lyme Park برای “Pemberley” ایستاده بود. این خانه Tudor در Cheshire، تبدیل به پالازو ایتالیایی ایتالیایی ۱۸th، دارای باغ های خیره کننده، تابلو های نازک، woodcarvings توسط Grinling Gibbons، و یک پارک گوزن قرون وسطی است. خانه هم خانواده دوستانه است، با زمین بازی ماجراجویی و برنامه کامل رویدادهای برای کودکان.

برجسته: به اشتراک گذاشتن دید لیززی بنت از “Pemberley” در سراسر استخر بازتاب.

چک لیست مهمان ها و قیمت ها برای هتل ها در نزدیکی Lyme Park در TripAdvisor

               ۱۰ از ۱۰

           کنول

کنول
                                                                                 آندریاس فون ایینسیل / گتی ایماژ

Knole در یک پارک گوزن قرون وسطی در حدود ۱۰۰۰ هکتار قرار گرفته و سایت علمی خاصی را به خود اختصاص داده است ، Knole یک خانه تودور است که از سال ۱۵۶۶ در خانواده ساقویل بوده است، زمانی که الیزابت من آن را پسر عموی توماس ساکویل داد. نویسنده Vita Sackville-West در اینجا متولد شد و دوست وی ویرجینیا وولف گفته شد که رمان خود را Orlando در تاریخ Sackvilles در این خانه است. از دست ندهید پله های Jacoban شگفت انگیز با Sackville Leopards خود را در پست های جدید.

نکات مهم: یک مجموعه نادر از مبلمان سلطنتی استوارت و نقاشی های گینزبورو، ون دیک و رینولدز. زیبا، کنجکاو اما هنوز وحشی گوزن که شما را در پارک تماشا کنید.

بررسی بررسی های مهمان و قیمت هتل ها در Sevenoaks، کنت، در نزدیکی Knole در TripAdvisor

ارسال نظر

شاید از کد اچ تی ام ال HTML استفاده نماید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>