موضوع
آخرین اخبار

ایرانی بیماری ترانه علیدوستی چیست؟

ترانه علیدوستی

پیام زندگی:  مدتی قبل فیلم‌هایی از ورود عوامل تیم سازنده فیلم فروشنده که از کن به ایران بازگشته بودند در فضای مجازی پخش شد.

در یکی از این ویدئوها ترانه علیدوستی ابراز ترس و وحشت می‌کند، اما از آنجایی که ویدئوی فوق به صورت کامل منتشر نشد این حس ایجاد شد که ترانه علیدوستی از حضور مردم حاضر در سالن انتظار که برای استقبال ازآنها به فرودگاه آمده‌اند ترسیده است.

علیدوستی در همین زمینه در صفحه توییتر خود پرده از بیماری خود برداشت. این بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون در پست‌های صفحه توئیترش از ابتلا به بیماری “کلاستروفوبیا” خبر داد و اذعان کرد به دلیل مبتلا بودن به این بیماری به ندرت می‌تواند سوار مترو و اتوبوس یا آسانسور بدون آینه شود.

ویدئویی که از بد شدن حال ترانه علیدوستی در میان جمعیتی که به استقبال عوامل فیلم فروشنده در فرودگاه رفته بودند منتشر شد، بهانه ای شد تا کاربران دلیل آن را از وی جویا شوند و او در پاسخ به سؤالات آن‌ها پرده از بیماری خود برداشت.

ارسال نظر

شاید از کد اچ تی ام ال HTML استفاده نماید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>