موضوع
آخرین اخبار

ورزشی فاطمه یوسفی ؛ پدیده ی نوظهور غرب مازندران در رشته والیبال :

فاطمه یوسفی

والیبال یک ورزش تیمی و ششمین ورزش محبوب و گسترده ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است. از آنجایی که این رشته تقریبا برای تمام گروههای سنی مناسب است گفته می شود امروزه بیش از 80 میلیون بازیکن والیبال در سراسر جهان وجود دارد اما علاقه‌مندان به والیبال نه تنها در بخش مردان بلکه در بخش زنان نیز قابل توجه است که هر ساله شاهد رشد و بالندگی دختران کشورمان در میادین مختلف هستیم و بانوان والیبالیست در کنار مردان در رشته هایی همچون اتومبیل رانی ، تیراندازی ، تنیس و انواع ورزش های بومی ؛ موفق به کسب مدال های رنگارنگی شده اند .

در شهرستان ورزش دوست و قهرمان پرور نور نیز بانوی جوان و خوش آتیه ی والبیالیست از کودکی به این رشته روی آورده و اکنون شاهد عملکرد خوب وی در رده جوانان هستیم .
فاطمه یوسفی 22 ساله ، پدیده ی نوظهور شهر رویان با وجود داشتن استعداد و انگیزه فراوان ، به دلیل کم لطفی مسئولان و عدم حمایت شان ، منزوی شده اما با این حال در تلاش و تمرین و ممارست است تا در لیگ، حرفی برای گفتن داشته باشد ؛ در مقابل مربیان و مسئولان ورزش شهرستان باید نگاه ویژه به ورزشکاران با استعداد شهر از جمله فاطمه یوسفی داشته باشند تا روز به روز بر توسعه و رشد این ورزش و پرورش انگیزه و استعداد ورزشکاران بیفزایند .
فاطمه یوسفی ، بانوی والیبالیست رویانی با وجود سن کم ، دارای مدرک درجه 3 مربیگری ست و در سطح استانی هم موفق به کسب عناوین قابل توجهی شده است و میتواند در چتر حمایتی مسئولان و مربیان ، یکی از امیدهای مسلّم شهرستان برای حضور در تیم ملی باشد .
گفتنی ست مربیان وی ، خانم ها زبیده دیوسالار و طاهره محمدپور بوده اند که در کشف استعدادهای وی زحمات زیادی کشیده اند .

 

ارسال نظر

شاید از کد اچ تی ام ال HTML استفاده نماید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>