موضوع
آخرین اخبار

ورزش حادثه مرگبار برای رکاب‌ زن پارالمپیکی ایران، گلبارنژاد درگذشت!

حادثه مرگبار برای رکاب‌ زن پارالمپیکی ایران، گلبارنژاد درگذشت!

به گزارش از پیام زندگی، رکاب ‎زن پارالمپیکی ایران در حاشیه برگزاری بازی‎ های پارالمپیک ریو درگذشت.

بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار پارالمپیکی کشورمان که در رقابت های جاده، روز شنبه به دلیل سانحه از دور رقابت‎ های این رشته کنار رفته بود، درگذشت.

گلبارنژاد در میانه راه مسابقات جاده رشته دوچرخه‎سواری بازی ‎های پارالمپیک 2016 ریو در یک شیب تند دچار حادثه شده بود.

در حالی که قبل از این اعلام شده بود این ورزشکار 48 ساله حال مساعدی دارد، اما گویا به دلیل شدت سانحه دار فانی را وداع گفته است.

پیام تسلیت کمیته ملی پارالمپیک در پی درگذشت گلبارنژاد

کمیته ملی پارالمپیک ایران درگذشت بهمن گلبارنژاد تنها عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری در بازی‌های ریو را تسلیت گفت.

در اطلاعیه این کمیته آمده است: «برای همه ما سخت است که راوی خبری به این ناگواری باشیم. در کمال ناباوری و با تاسف باید اعلام کنیم که جانباز سرافراز بهمن گلبارنژاد قهرمان دوچرخه‌سواری ایران در پارالمپیک 2016 به دنبال سانحه‌ای که در هنگام مسابقه برایش پیش آمد جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بهمن نمونه‌ای مثال‌زدنی از یک ورزشکار پارالمپیکی بود که با عشق و انرژی پایان‌ناپذیر برای اعتلای نام ایران اسلامی و سربلندی همه ما بی وقفه تلاش می‌کرد و در نهایت جان خود را در این عشق تقدیم کرد.

اعضای کاروان فرهنگی ورزشی منا این ضایعه تاسف‌بار را به خانواده آن مرحوم و ملت ایران تسلیت می‌گوید.

نام بهمن گلبارنژاد در تاریخ پرافتخار پارالمپیک ایران همیشه خواهد درخشید.»

سر فیلیپ کریون: مرگ گلبارنژاد بر بازی‌های پارالمپیک سایه انداخت

فلیب رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک مرگ دوچرخه‌سوار ایران را اتفاقی غم‌انگیز خواند که بر بازی‌های پارالمپیک سایه انداخت.

کمیته بین‌المللی پارالمپیک در این خصوص پیامی را روی سایت خود منتشر کرده است.

«سر فیلیپ کریون» با تاسف‌انگیز خواندن مرگ گلبارنژاد گفت: قلب ما از این خبر شکست و با خانواده، دوستان و کمیته ملی پارالمپیک ایران همدردی می‌کنیم. خانواده پارالمپیک در این اتفاق غم‌انگیز در کنار هم حضور دارند؛ اتفاقی که بر این پارالمپیک بزرگ در ریو سایه افکند.

پیام تسلیت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک درپی درگذشت بهمن گلبارنژاد

در پیام تسلیت وزارت ورزش و جوانان آمده است: “بهمن گلبار نژاد جانیار سرافراز کشورمان و عضو تیم ملی دوچرخه سواری ایران در بازی های پارلمپیک ریو، با عشق و علاقه و برای اعتلای نام ایران عزیز در بازی های ریو به میدان رفت و در نهایت جان خود را برای سربلندی نام کشورش در این میدان ورزشی تقدیم کرد.

وزارت ورزش و جوانان در گذشت این قهرمان عزیز را به خانواده بزرگ ورزش کشور، خانواده داغدارش، اعضای کاروان پارالمپیک منا و مردم ایران تسلیت می گوید.”

جزئیات حادثه مرگبار برای دوچرخه‌سوار ایرانی در پارالمپیک

“بهمن گلبارنژاد” در رقابت‌های دوچرخه‌سواری پارالمپیک ریو دچار سانحه شد و جانش را از دست داد تا کاروان شهدای منا در ریو 2016 جانباخته داشته باشد. جزییات وقوع این حادثه اکنون روشن‌تر شده است.

بهمن گلبارنژاد دوچرخه‌سوار 48 ساله پارالمپیک ایران در جریان رقابت‌های 2016 ریو  دچار سانحه شد و درگذشت. گزارش‌ها حاکی از آن است که این ملی‌پوش ایران بعد از زمین خوردن در جریان مسابقه و در راه انتقال به بیمارستان دچار ایست قلبی شده و درگذشته است.

گلبارنژاد در حین رقابت‌ و در یکی از شیب‌های تند دوچرخه‌اش به زمین می خورد و دچار آسیب‌دیدگی‌ می‌شود، گفته می‌شود که در این برخورد گردن او شکسته و دچار آسیب‌دیدگی جدی شده است.

گلبارنژاد در طی انتقال به بیمارستان دچار ایست قلبی شده و در نهایت پیش از رسیدن به بیمارستان مجبور به انتقال او به یکی از درمانگاه‌های نزدیک محل حادثه می‌شوند. در نهایت عملیات احیای او نیز بی‌نتیجه‌ می‌ماند و این دوچرخه سوار معلول ایرانی جان خود را از دست می‌دهد.

کمیته‌ بین‌المللی پارالمپیک ضمن تسلیت برای درگذشت این دوچرخه‌سوار ایرانی با کاروان ایران ابراز همدردی کرده است.

به نوشته روزنامه مارکا اسپانیا قرار است در مراسم اختتامیه رقابت‌های پارالمپیک 2016 به احترام درگذشت گلبارنژاد یک ‌دقیقه سکوت شود. همچنین در بازی فینال والیبال نشسته ایران و بوسنی نیز قرار است پرچم ایران نیمه افراشته شود.

رئیس IPC: مرگ گلبارنژاد شوکه‌کننده بود/ تمام اتفاقات را بررسی می‌کنیم

فيليپ كريون

نشست خبری فیلیپ کریون, رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک برای پاسخگویی به حادثه دلخراش بهمن گلبارنژاد با حضور مسئولان و مسعود اشرفی, رئیس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان برگزار شد.

فیلیپ کریون رئیس کمیته بین‌المللی المپیک(IPC) در ابتدای نشست گفت: نمیتوانیم درباره اتفاق رخ داده برای گلبارنژاد صحبتی کنیم و باید تحقیقاتمان را تکمیل کنیم تا درخصوص چگونگی این حادثه مطمئن شویم.

وی افزود: برای نخستین بار چنین اتفاقی در بازی های پارالمپیک رخ می دهد. مسابقات دوچرخه سواری در خیابان انجام می شود و تمام موارد لازم برای برگزاری ایمن و مهندسی مسابقات انجام شده است تا مانع تصادف شود.

پیام رییس جمهور به مناسبت درگذشت بهمن گلبار نژاد

رئیس‌جمهوری درگذشت بهمن گلبارنژاد دوچرخه‌سوار کشورمان حین مسابقات پارالمپیک ریو را تسلیت گفت.

در پیام رییس جمهور آمده است : حادثه تلخ درگذشت بهمن گلبار نژاد دوچرخه سوار عزیزمان حین مسابقات پارالمپیک ریو همه ما را در اندوه فروبرد روحش شاد.

گزارش مارکا از مرگ رکابزن ایرانی: پیست ریو در المپیک هم حادثه‌ساز شده بود

روزنامه‌ اسپانیایی مارکا پیستی که بهمن گلبارنژاد جان خود را از دست داد را خطرناک عنوان کرد.

به نقل از مارکا، پس از مرگ دلخراش بهمن گلبارنژاد در رقابت‌های دوچرخه‌سواری پارالمپیک ریو 2016، رسانه‌های جهان در این‌باره نوشتند. سایت مارکا اسپانیا به چگونگی رخ دادن این حادثه پرداخت و سپس به بیانیه کمیته‌ پارالمپیک (IPC) و صحبت‌های رییس این کمیته‌ نیز اشاره کرد.

تسلیت بانوان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پی درگذشت بهمن گلبارنژاد

بانوان نماینده عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درگذشت بهمن گلبارنژاد دوچرخه‌سوار ایرانی مسابقات پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ را تسلیت گفتند.

به نقل از خانه ملت، بانوان نماینده کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت بهمن گلبارنژاد؛ رکاب زن ایرانی مسابقات پارالمپیک ریو 2016، این ضایعه تاسف‌بار را تسلیت گفتند.

مجله پیام زندگی سانحه درگذشت این ورزشکار را به جامعه ورزش ایران به‌ ویژه ورزش جانبازان و معلولان و خانواده‌اش تسلیت می‌گوید.

منبع: ایسنا و مجله پیام زندگی

ارسال نظر

شاید از کد اچ تی ام ال HTML استفاده نماید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>