موضوع
آخرین اخبار

ورزش همه جنجال‌های ماریو بالوتلی + عکس و فیلم

همه جنجال‌های ماریو بالوتلی + عکس و فیلم

در زندگی مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا چیزی که بیش از همه چیز به چشم می‌آید، تعداد جنجال‌ها و حاشیه‌هایی است که او در مقاطع مختلف ایجاد کرده است.

ماریو بالوتلی که در این فصل برای نیس بازی می‌کند، در دیدار برابر لوریان جنجال آفرید. مهاجم ایتالیایی در عرض ۱۰ ‌دقیقه از بازی اخراج شد. او هم برای تیمش گلزنی کرد و هم با دریافت دو کارت زرد، مجبور به ترک زمین شد. این بخش کوچکی از جنجال های بالوتلی است. در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌شود.

بالوتلی خانه‌اش را به آتش کشید

خانه مهاجم ایتالیایی در زمان حضورش در منچسترسیتی، نزدیک به داربی شهر منچستر دچار آتش سوزی شد. بالوتلی در حمام خانه‌اش در حال استفاده از مواد آتش‌زا بود که این اتفاق افتاد. این کار باعث سوختن حوله‌ها شد و آتش به دیگر بخش‌های خانه نیز سرایت کرد. البته در این حادثه به آتش نشانی و پلیس نیاز نشد. بالوتلی به خاطر این اتفاق، تنها باید برخی از لوازم خانه را عوض یا تعمیر می‌کرد.

ظاهر شدن در جمع با پیراهن میلان

زمانی که بالوتلی در اینتر بازی می‌کرد، در یک برنامه تلویزیونی با پیراهن میلان ظاهر شد. ژوزه مورینیو (سرمربی وقت اینتر) او را از تیم اخراج کرد و پس از بحث با سرمربی پرتغالی مشخص شد او به میلان علاقمند است.

بی حرمتی به پیراهن اینتر

تقریبا یک ماه پس از جنجال به وجود آمده در رابطه با پیراهن میلان، بالوتلی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا بازی بدی را به نمایش گذاشت. این موضوع باعث خشم هواداران اینتر شد و تماشاگران نیز او را «هو» کردند. مهاجم اینتر هم نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد. او به هواداران توهین کرد و پیراهن تیمش را بر زمین انداخت. این کار باعث شد دوباره از تیم اخراج شود.

خوش‌گذرانی دو روز پیش برگزاری مسابقه

بالوتلی در مارس سال ۲۰۱۲ هنگام خروج از کلوپ شبانه‌ای در ساعت سه بامداد دستگیر شد. این اتفاق در شرایطی افتاد که ۴۵ ساعت بعد، سیتی برابر بولتون قرار می گرفت. باشگاه یک هفته‌ به او دستمزد نداد.

بازدید از زندان

بالوتلی به همراه برادرش از زندان زنان بازدید کرد. این کار بدون اجازه انجام شده بود که در نهایت به دستگیر شدن دو برادر منتهی شد.

ترجیح دادن بازی فیفا به نامزدش

نامزد بالوتلی به خاطر افراط مهاجم ایتالیایی در بازی فیفا از دستش عصبانی شد و به او هشدار داد که یا من را انتخاب کن یا بازی فیفا را. مهاجم ایتالیایی در این رابطه اظهار کرد: «نامزدم به من گفت‌ اگر به بازی کردن ادامه بدهی، تو را ترک خواهم کرد. من نیز در پاسخ به او گفتم: ۱۰ ‌دقیقه صبر کن تا در جمع کردن وسایل کمکت کنم.»

مشکلاتش با دخانیات

روبرتو مانچینی از باشگاه منچسترسیتی درخواست کرد که با بازیکن ایتالیایی سیگار را ترک کند اما پس از پیوستن بالوتلی به میلان، سرمربی ایتالیایی او را هنگام سیگار کشیدن  در سرویس بهداشتی دید. همچنین در تابستان سال ۲۰۱۴ عکسی از او در حال سیگار کشیدن منتشر شد.

سخت‌گیری باشگاه میلان

بالوتلی در سال ۲۰۱۵ دوباره به میلان پیوست و به همین خاطر، روسونری برای جلوگیری از به وجود آوردن برخی از مشکلات، سخت گیری‌هایی در رابطه با مهاجم خود اعمال کرد. میلان مجبور شد بالوتلی را از خروج های شبانه، سیگار کشیدن  و مدل مو و پوشیدن لباس‌های عجیب منع کند. همچنین در مصرف مشروبات الکلی محدودیت‌هایی برای وی در نظر گرفته شد. با این سخت گیری ها، باشگاه میلان برای بالوتلی تبدیل به پادگان شد.

جریمه‌ های متعدد

بازیکن کنونی نیس به خاطر خشمگین و تحریک کردن هواداران کیه‌وو، هفت هزار یورو جریمه شد. همچنین در زمان حضورش در سیتی به علت اخراج در یکی از دیدارهای این تیم در لیگ اروپا در ‌دقیقه ۳۵ بازی، ۳۴۰ هزار یورو جریمه شد. علاوه بر این، بالوتلی مجبور به پرداخت ۱۱۳ هزار یورو به خاطر پرتاب دارت به بازیکنان نوجوان سیتی شد. به جز این موارد به دلایل دیگری  ۴۲۰ هزار یورو نیز پرداخت کرد.

تخلفات رانندگی

اتومبیل بالوتلی در شهر منچستر ۲۷ بار با جرثقیل حمل شد. در آگوست سال ۲۰۱۰  و زمانی که تازه به سیتی پیوسته بود، اتومبیل آئودی‌ او با یک خودروی تصادف کرد. در آوریل ۲۰۱۲، بازهم در منچستر تصادف کرد. تنها ۹ روز از بازگشتش به میلان می‌گذشت که ماشینش به علت بد پارک کردن توسط ماموران به پارکینگ فرستاده شد. بالوتلی هنگام رانندگی در پیست اتومبیل‌رانی هم دستگیر شده است. او در اکتبر سال ۲۰۱۳ در برشا ایتالیا نیز تصادف کرد. همچنین در سپتامبر ۲۰۱۵ به علت تخلف بیش از حد، گواهینامه‌اش ضبط شد. او در محدوده‌ای که حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت بود، با ۱۰۹ کیلومتر در ساعت رانندگی می‌کرد.

حمل پول نقد

بالوتلی زمانی که در اتومبیل مازراتی خود بود، با ۲۵ هزار پوند پول نقد، توسط پلیس متوقف شد. پلیس درباره این مقدار پول نقد در ماشینش پرسید و او در پاسخ گفت: چون ثروتمند هستم.

آسیب رساندن هواداران به اتومبیل بالوتلی

پس از جنجال به وجود آمده با پیراهن میلان، هواداران از او عصبانی شدند و چهار پیچ یکی از لاستیک های ماشینش را در آوردند. مینو رایولا، مدیر برنامه‌های سوپر ماریو در این‌باره گفت: با این کار هواداران، بالوتلی ممکن بود بمیرد. اگر متوجه نمی شد پیچ‌های لاستیک ماشینش باز شده، ممکن بود در جاده جانش را از دست بدهد.

توهین  به توتی

مهاجم ایتالیایی با فرانچسکو توتی بحث کرد. بالوتلی به توتی گفت: «پدربزرگ! تو تمام شده هستی.» بنا به ادعای بالوتلی، کاپیتان رم در پاسخ به او گفت: «کاکا سیاه!» توتی اما گفت چنین چیزی به بالوتلی نگفته است.

بازی در نیمکت ذخیره ها

زمانی که بالوتلی در دیدار ایتالیا و جزایر فارو در  انتخابی یورو ۲۰۱۲ در  نیمکت ذخیره ها نشسته بود، با آی‌پد خود «انگری بردز» بازی کرد و فیس بوک خود را چک می کرد.

به همراه داشتن مجسمه‌ای از خودش

بازیکن پیشین اینتر در نیمه نهایی یورو ۲۰۱۲ با پیراهن تیم ملی ایتالیا دو گل به ثمر رساند و سپس پیراهنش را در آورد و عضلاتش را به نمایش گذاشت. چند ماه بعد یک مجسمه از خود را در این حالت به برشا برد.

فیلم برخی از کارهای جنجالی ماریو بالوتلی را ببینید.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

شاید از کد اچ تی ام ال HTML استفاده نماید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>