موضوع
آخرین اخبار

مد بوی خوش زندگی

هنرپیشه های معروف چه عطری می زنند؟

هنرپیشه های معروف چه عطری می زنند؟

خوش‌ پوشی و داشتن ظاهر ایده‌آل مساله‌ای‌ است که نمی‌توان اهمیتش برای عموم مردم را انکار کرد. حالا در این میان هستند افرادی که بیش از دیگران به این مساله اهمیت می‌دهند و به همه جزيیات هم با دقت زیاد فکر می‌کنند. بازیگران و چهره‌های مطرح هم نه‌تنها از این قاعده مستثنی نیستند، بلکه به خاطر شرایط کاری و حرفه‌ای‌شان و البته بیشتر دیده شدن و در چشم بودن، به آنچه می‌پوشند و حتی جزيیات آن هم اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. این روزها دیگر همه‌مان می‌دانیم که منظور از خوش‌پوشی و خوش‌تیپی فقط به پوشش و لباس محدود نمی‌شود و موارد زیاد دیگری را هم دربر می‌گیرد، مثلاً استفاده از عطر مناسب با شرایط و موقعیتی که هر فرد در آن قرار می‌گیرد، یکی از مسائل مهمی است که شاید در ابتدا کم‌اهمیت جلوه کند اما وقتی وارد ماجرا می‌شویم، می‌فهمیم که برعکس، همین جزيیات است که ما را به یک خوش‌تیپ تمام عیار تبدیل می‌کند. خوش‌بویی نکته مهمی است که همه به آن اهمیت می‌دهند و سعی می‌کنند با انتخاب دقیق‌شان برای استفاده از یک عطر، نزد همه خوش‌بو باشند. شاید شما هم همیشه این نکته را که هر کس باید عطر مخصوص خودش را داشته باشد و همیشه  و همه ‌جا با آن بو شناخته شود را شنیده باشید، اما الان اوضاع کمی فرق کرده و دیگر خبری از این حرف‌ها نیست. در واقع این روزها هر کس بنا به تناسب شغل و موقعیتش و البته مراسمی که قرار است در آن شرکت کند، عطرش را انتخاب می‌کند. بی دلیل هم نیست که این همه تنوع و رنگارنگی محصولات مختلف را از کمپانی‌های مطرح می‌بینیم. مثلاً بد نیست بدانید امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش‌خلق هردو از عطر ANGEL استفاده می‌کنند و از بویش هم واقعاً لذت می‌برند.
در این شماره از مجله  گزارشی تهیه کرده‌ایم از عطر محبوب بازیگران و چهره‌هایی که حتماً برای‌تان جالب است بدانید یکی از رموز آراسته بودن‌شان چیست؛ آنها از عطر و ادوکلن مورد علاقه‌شان برای شما گفته‌اند.

ارسال نظر

شاید از کد اچ تی ام ال HTML استفاده نماید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>