موضوع
آخرین اخبار

ماموریت غیر ممکن

ماموریت غیر ممکن
سرعت
ظاهر
قدرت
قیمت
امتیاز کاربر : 4.4 (2 رای)

صفر تا 100 : كمتر از 8/4 ثانیه طول: 59/4 متر عرض: 89/1 متر ارتفاع: 23/1 متر وزن: 1500 كیلوگرم موتور: 5/1 لیتری سه سیلندر با دو موتور الكتریكی و یك باتری لیتیومی – یونی حداکثر سرعت: 250 کیلومتر در ساعت قیمت تخمینی: 000/350 تا 000/400 دلار

-BMWi8
ماموریت ممكن بی ام و

ماموریت ممكن بی ام و

بعد از كمپانی‌های نیسان و هوندا دیگر وقتش بود «بی ام و» هم نشان بدهد آینده كره زمین برایش اهمیت دارد. غول آلمانی صنعت اتومبیل با معرفی «سری i» ثابت كرده كه اگر بخواهد می‌تواند بهترین دوستدار طبیعت و محیط زیست باشد.  «بی ام و i3» كه یك اتومبیل تمام برقی است و «بی ام و i8» كه اتومبیلی هیبریدی الكتریكی محسوب می‌شود به ترتیب سال 2013 و 2014 به تولید انبوه می‌رسند. این دو مدل، سمبل وسایل نقلیه‌ای هستند كه قرار است در آینده از فیبر كربن ساخته شوند و آسیب كمتری به طبیعت بزنند. از ویژگی‌های منحصر به فرد آخرین مدل سری i دو سیستم جداگانه رانندگی است. یك موتور به قدرت 170 اسب بخار برای چرخ‌های جلو و یك موتور با قدرت 220 اسب بخار برای چرخ‌های عقب در نظر گرفته ‌شده كه i8 را به یك هیولای دوست‌داشتنی تبدیل می‌كند.

سوپراستار پرده نقره‌ای

 

سوپراستار پرده نقره‌ای

سوپراستار پرده نقره‌ای

مهمترین موضوعی كه آخرین مدل اسپرت «بی ام و» را متمایز كرده، این است كه i8 قبل از حكمرانی رسمی در خیابان‌ها، یك سوپراستار سینما بوده. در آخرین فیلم از چهارگانه «ماموریت غیرممكن» این بار قهرمان داستان تنها نیست و یك ماشین  كار درست دارد كه حتی از «آستون مارتین» جیمز باند هم وسوسه‌انگیزتر به نظر می‌رسد.  كنار تام كروز، پائولا پیتن و جلوه‌های ویژه چشمگیر، ماموریت غیرممكن یك ستاره دیگر داشت: «اتومبیل مفهومی بی ام و i8».
دوست محبوب ستاره‌ها
به جز i8 دیگر اتومبیل‌های سری i هم در صحنه‌هایی از فیلم اكشن ماموریت غیرممكن قدرت‌نمایی كرده‌اند اما داستان این مدل‌های هوشمند مربوط به چند ماه اخیر نیست. سری ماشین‌های هیبریدی بی ام و به صورت رسمی در نمایشگاه سالانه خودرو لس‌آنجلس 2011 رونمایی شدند. پائولا پیتن، ستاره زن مامویت غیرممكن 4 آن زمان در كنار لودویگ ویلیش، رییس بی ام و، به عنوان چهره‌ای تبلیغاتی حاضر بود تا نشان دهد او هم از علاقمندان این خودرو به حساب می‌آید. این خودرو در نمایشگاه بین‌المللی  خودروی شمال آمریكا آنچنان جلب توجه كرد كه حتی مدیران ارشد بی ام و هم تصورش را نمی‌كردند. شاید یكی از مهمترین دلایل این استقبال خیره‌كننده، توجه به لذت رانندگی در عین مصرف پایین سوخت و ساختار فوق آیرودینامیكی‌اش باشد.

تخت گاز روی فرش قرمز

 

تخت گاز روی فرش قرمز

تخت گاز روی فرش قرمز

استقبال از ماشین مامور مخفی ماموریت غیرممكن آن قدر خوب بود كه به فهرست تمام مراسم‌های فرش قرمز و افتتاحیه فیلم در کشورهای مختلف اضافه كردند. در بیشتر آنها تام‌ كروز برای حضور دراماتیكش، سوار بر i8  روی فرش قرمز می‌آمد، درهای اتومبیل بالا می‌رفت و بعد… صدای فریاد و هیاهوی علاقمندان بود كه به آسمان بلند می‌شد. كروز و همكار جدیدش بی ام و، در نیویورك، آلمان، مسكو و حتی دبی با هم روی فرش قرمز حاضر شدند و این بهترین فرصت برای آنهایی بود كه می‌خواستند ستاره‌های اصلی فیلم را كنار هم ببینند.
برای آن كه هواداران بی‌شمار فیلم و اتومبیل ماورایی‌اش سر ذوق بیایند، قرار است دو صندلی ماشین كه مخصوص ماموریت غیرممكن طراحی شده بودند، در سال 2013 به حراج گذاشته شود. كمپانی بی ام و حتی ترتیبی داده بود كه مردم در یك بخت‌آزمایی شركت كنند و برنده خوش‌شانس سفر با i8  بشوند. تمام هزینه‌های سفر این فرد خوش‌شانس توسط بی ام و برای شركت در افتتاحیه فیلم در سراسر آمریكا پرداخت ‌شد.

ماموریت ممكن بی ام و

ماموریت ممكن بی ام و

ماموریت ممكن بی ام و

استفاده از اتومبیل‌های سری i  در ماموریت غیرممكن4 (چند مدل دیگر از این سری مثل i3 هم در صحنه‌هایی از فیلم استفاده شده‌اند)، این شانس را به ژرمن‌ها داد تا جنبه‌های جالب و هیجان‌انگیز جدیدترین شاهكارشان را به خوبی نشان دهند. حتی كمپین فروش بی ام و i8 یك نام تجاری دو پهلو با عنوان «ماموریت رانندگی» برای این اتومبیل هیبریدی انتخاب كرده كه به خوبی نشان می‌دهد حضور آن در فیلم تا چه اندازه روی تماشاگران تاثیرگذار بوده ‌است. بعد از سرمایه گذاری 400 میلیون یورویی که باعث ایجاد 800 فرصت شغلی شده، مسؤولان بی ام و، شهر لایپزیگ را به عنوان تولیدكننده این اتومبیل اسپرت دوست‌داشتنی انتخاب كردند.

ارسال نظر

شاید از کد اچ تی ام ال HTML استفاده نماید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>