موضوع
آخرین اخبار

اخبار کاهش دما در نوار شمالی کشور

کاهش دما در نوار شمالی کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از کاهش نسبی دمای نوار شمالی کشور طی روزهای آینده خبر داد.

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، برای سه روز آینده جوی نسبتا پایدار در اکثر نقاط کشور حاکم خواهد بود، همچنین در ساعات بعدازظهر امروز و فردا (شنبه و یکشنبه 23 و 24 مرداد) برای ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: از بعدازظهر دوشنبه 25 مرداد و طی روز سه‌شنبه 26 مرداد، به سبب نفوذ زبانه‌های پرفشار، کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور و بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در سواحل غربی و مرکزی خزر پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه دریای خزر نیز طی این مدت مواج خواهد بود، گفت: در سه روز آینده برای شمال سیستان به ویژه منطقه زابل، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و در همین مدت شرق دریای عمان نیز مواج خواهد بود.

به گفته وظیفه، آسمان تهران در روز یکشنبه و دوشنبه 23 و 24 مرداد، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 37 و 25 و 36 و 24 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

شاید از کد اچ تی ام ال HTML استفاده نماید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>