موضوع
آخرین اخبار

تکنولوژی قیمت مدل جدید MVM اعلام می‌ شود

قیمت مدل جدید MVM اعلام می‌ شود

مدیران خودرو، قیمت خودروی MVM X۳۳ S  را در چند روز آینده اعلام می‌کند.

خودرویMVM X۳۳ S  که به تازگی توسط شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه خودروی مشهد رونمایی شده، اعلام قیمت می‌شود.

پیشرفت ظاهری و تکنولوژیک این خودرو در سه نسل، نشان‌دهنده توسعه کل این شرکت در مدت فعالیتش است.

مدیران خودرو که با شعار اعتماد ۲۰۰ هزار مشتری و خانواده به محصولات این شرکت در نمایشگاه خودروی مشهد حاضر شد و با توجه به پیشرفت مدیران خودرو که پاسخ مثبتی به اعتماد این مشتریان بوده، در طول این نمایشگاه توانست با بهره‌گیری از توانمندی‌های خلاقانه و اجرایی خود در سه حوزه طراحی و غرفه‌آرایی، تخصصی و جاذبه‌های نمایشگاهی موفق به کسب مقام برتر شود.

“ژانگ گویی بینگ” مدیرعامل شرکت مدیران خودرو گفت: عواملی همچون کیفیت خوب محصولات، خطوط تولید به‌روز، شبکه فروش گسترده و همچنین خدمات پس از فروش خوب باعث اعتماد ۲۰۰ هزار خانواده به این شرکت شده است.

با توجه به مدت کم حضور خودروی MVM X۳۳ و فروش بیش از یک میلیون دستگاه خودرو از این مدل در ۸۰ کشور دنیا، این خودرو در ایران نیز با فروش بیش از ۵۰ هزار دستگاه به عنوان پرفروش‌ترین خودروی شاسی‌بلند ایران شناخته می‌شود.

نسل سوم این خودرو با تغییرات ظاهری و فنی، تجربه جدیدی از این شرکت را به مشتریان ارائه می‌کند. طراحی دو رنگ بدنه و داخل خودروی مورد اشاره و علاوه بر بهبود ایمنی، راحتی و سیستم‌های جانبی همچون کروز کنترل، به سیستم‌های دیگری مانند نمایشگر فشار باد لاستیک‌ها، دوربین با کیفیت دنده عقب، سیستم موبایل مپینگ و چندین سیستم تکنولوژیک نیز مجهز شده است.

به گفته مدیران شرکت مدیران خودرو قیمت این خودرو که طی چند روز آینده اعلام می‌شود رضایت مشتریان را به همراه دارد و فضای رقابتی را برای رقبا سخت‌تر می‌کند.

در بازار بزرگ و در حال توسعه خودرو، شرکت مدیران خودرو با همکاری چری چین همواره به معرفی تکنولوژی‌های جدید در محصولات خود توجه داشته‌اند؛ این دو شریک تجاری همواره با تمرکز بر مطالعه تغییرات رفتار مصرف مشتریان تلاش کرده‌اند تا با به‌روزرسانی محصولات خود، نیازهای مشتریان را برطرف کنند.

منبع: سرویس بازار ایسنا

ارسال نظر

شاید از کد اچ تی ام ال HTML استفاده نماید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>