موضوع
آخرین اخبار

سرگرمی طالع بینی سال 95

شعار میمون: “ هیچ چیز جدی نیست !”

طالع بینی سال 95

طالع بینی سال میمون

شخصیت میمون: بی ثبات، اما  بذله گو
شروع سال نو چینی: 7 فوریه برابر 18 بهمن سال 94

ابتدا به تحلیل هایی  درخصوص سال میمون می پردازیم و سپس همانند رویه سال های پیش نظر طالع بینی چینی را در این خصوص مندرج می نماییم. تا دوره صفویه، گاه‌شماری حیوانی با ماه های قمری رواج داشت، اما از دوره صفویه، مقرر گردید که علاوه بر ماه های قمری، ماه های شمسی نیز در تقویم‌های سالیانه ثبت شود. این روش از عصر صفویه تا سال ۱۳۲۹ هجری قمری ادامه داشت. در این سال ماه های شمسی با نام برج‌های دوازده گانه پذیرفته شده و در تقویم‌های سالیانه ثبت شدند و این همان نام هایی است که ابونصر فراهی در کتاب نصاب الصبیان آنها را در این رباعی به نظم در آورده است.

موش و بقر و پلنگ و خرگوش         زین چار چو بگذری، نهنگ آید و مار
و آنگاه به اسب وگوسفند است شمار      حمدونه و مرغ و سگ و خوک آخر کار

ریشه و خاستگاه این گاه‌شماری و علت تأثیرگذاری این دوازده حیوان خاص بر سرنوشت زمین و انسان، به یک افسانه کهن بودایی بازمی گردد.
نام سال‌های دوازده گانه حیوانی در ایران که با تقویم اویغوری-چینی تفاوت هایی دارد، به ترتیب عبارتند از:
۱- موش ۲- گاو ۳- پلنگ ۴- خرگوش ۵- نهنگ (اژدها) ۶- مار ۷- اسب ۸- گوسفند (بز) ۹- میمون ۱۰- مرغ ۱۱- سگ ۱۲- خوک

نحوه تعیین سال ها به نام حیوانات
برای تعیین اینکه هر سال خورشیدی، به نام کدامیک از حیوانات دوازده گانه فوق است، کافیست تا عدد آن سال را با عدد ۶ جمع بزنیم و بعد حاصل جمع رابر عدد ۱۲ تقسیم نماییم و سپس به باقیمانده نهایی نگاه کنیم. عدد باقیمانده، نماینده نام آن سال بر مبنای ترتیب فوق الذکر است.
به عنوان مثال، برای دانستن نام سال ۱۳٩٢ خورشیدی، ابتدا ۱۳٩٢ را با ۶ جمع می‌کنیم و حاصل یعنی عدد ۱۳۹٨ را بر ۱۲ تقسیم می‌کنیم که باقیمانده نهایی تقسیم، عدد ٦ می‌شود که با رجوع به ترتیب نام‌برده نماینده سال اسب  است.

یک سال خوب در راه است
متولدین سال های: 1287-1299-1311-1323-1335-1347-1359-1371-1383 – 1395 و…

طالع بینی سال  95
باتوجه به دقت بالای طالع بینی چینی در پیشگویی وقایع طالع، شما را به این روش بیان می داریم. لازم به ذکر است طالع بینی این سایت به طور مستقیم از ترجمه منابع چینی استخراج می گردد.
همانطور که قبلاً هم به آن اشاره شد چینی ها معتقدند، بودا در شروع سال نو و ازبین تمام حیوانات، تنها دوازده حیوان را برای گردش زمین انتخاب کرده است که به ترتیب ظاهر می شوند و انسان ها برحسب تولد در سال مورد نظر دارای همان خصوصیات می باشند. این حیوانات به ترتیب: موش، گاو، ببر (پلنگ)، گربه (خرگوش)، اژدها (نهنگ)، مار، اسب، بز (گوسفند)، میمون، خروس (مرغ و جوجه) سگ و بالاخره خوک می باشند. شبیه همین اعتقاد نیز بین ما ایرانیان وجود دارد. سال 1395 به نام میمون می باشد؛ ببینیم سال میمون برای ما چگونه خواهد بود. برای خواندن طالع مربوط به خودتان ابتدا باید بدانید در چه سال چینی متولد شده اید برای اطلاع در این مورد و هزاران دانستنی دیگر درخصوص متولدین سال میمون، ازدواج آنها با دیگر سال ها، شغل های موفق این سال ها و… به لینک طالع بینی چینی مراجعه نمایید تا با متولدین این سال ها آشنا شوید.

اما در سال میمون چه می گذرد؟
امسال انتظار هر نوع کاری می رود. به خصوص کارهای غیر منتظره و پیش بینی نشده . خطر کنید… هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. میمون به خوبی می داند در کجا باید سرنخ ها را کشید. اصلا بی فایده است که برای اتفاقات امسال به دنبال دلیل بگردید. لزومی به فکر کردن وجود ندارد. در سال میمون از هر حادثه ای می توان لذت برد . شلوغ کنید و همه چیزها را به هم بریزید . (پاریس در سال 1968 را به یاد آورید). میمون با همه اندکی شوخی می کند. امسال وقت لودگی، قال و مقال و هرج و مرج گرایی است. سال هم که تمام شود متوجه خواهید شد که هیچ کدام از این گرفتاری ها حوصله شمارا سرنبرده است. عقاید و نظرات خود را تغییر دهید مسلماً برای شما منفعتی تازه در بر خواهد داشت. میمون کوچولوهای به دنیا آمده در تابستان میمون های طلایی و البته بهترین میمون ها خواهند بود.

موش: امسال سال خوبی است. تمام این شوخی ها سر شما را گرم می کند بدون آنکه موازنه و تعادل شما به هم بخورد. امسال اندکی از صرفه جویی رها شوید.
گاو: برای شما سال خیلی خوبی نیست. دائم وحشت زده و تنها هستید شما قادر نیستید وقایع ناگهانی را به راحتی تحمل کنید. اما سعی کنید بی خیال باشید.
ببر: شما دائم به این فکر می کنید که عاقبت زمان عمل فرا رسیده است. تمام نیروهایتان را جمع کرده و به میان موج حوادث می روید. حواستان جمع باشد میمون گوشه ای نشسته و به شما می خندد. امسال را زیاد جدی نگیرید.
گربه: شما بی جهت خود را نگران و مظطرب نمی سازید. میمون را خیلی خوب می شناسید و اگر دستتان برسد او را به دام خواهید انداخت. منتظر پایان این جنجال ها خواهید ماند و فریب نخواهید خورد.
اژدها: شما خود را وسط معرکه می اندازید، اما مسلماً پشیمان خواهید شد چون اصلاً تحمل شوخی و مضحکه را ندارید.
مار: عقل به شما نهیب می زند که هیچکدام از این رویدادها را نباید جدی گرفت اما به هر حال امکان درگیری شما بسیار است و البته صرفاً برای ارضاء حس کنجکاوی . گرچه پیشنهاد می کنیم این کار را نکنید .
اسب: چقدر عالی است که آدم به میان چنان معرکه ای بپرد. امسال شما به سیاست روی خواهید آورد. البته خیلی با احتیاط. باید مواظب باشید و راه های فرار خودرا باز بگذارید.
بز: دوباره وضعی پیش آمده که کسی به شما توجه نکند. اگر که این در محیط خانه با این مشکل مواجه نباشید اهمیتی ندارد. به هرحال شما هم چیزهایی برای خندیدن پیدا خواهید کرد.
میمون: امسال شما واقعاً شاد هستید . البته خودتان خوب می دانید چگونه از معرکه فرار کنید . اصولاً پوشیدن قبای گشاد کار دیگران است و خندیدن کار شما  . امسال همه چیز برای شماست .
خروس: شما بالاخره با پرخاشجویی و سخت گیری موفق خواهید شد همه چیز را به میل خود میزان کنید و دیگران را وادار سازید که حرفتان را گوش بدهند اگرچه که برای انجام این کارها تمام نیروی خود را مصرف خواهید کرد.
سگ: شما هم مانند ببر احساس می کنید وقت عمل است اما جلو دویدن اشتباه است. افسوس باید دمتان را لای پایتان بگذارید و برگردید، ولی خوب چه اهمیتی دارد. هربار که موضوعی تحریکتان کند شما هم خواهید دوید.
خوک: شما در هر زمینه دچار این احساس خواهید شد که واقعاً حق دارید و حق با شماست. با کمال اشتیاق و حرارت از هدفهایتان دفاع خواهید کرد. از نظر عاطفی احساس می کنید همه چیز در جهتی خوب و خوش، پیش می رود و یکباره زندگیتان پرارزش می شود.

ارسال نظر

شاید از کد اچ تی ام ال HTML استفاده نماید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>