موضوع
آخرین اخبار

اخبار پارسا سیفی را نباید آخرین نبرد خود بدانیم

سعید یزدانی، معاون فرماندار شهرستان نور

سعید یزدانی، معاون فرماندار شهرستان نور

مصاحبه اختصاصی مجله پیام زندگی با سعید یزدانی، معاون فرماندار شهرستان نور : پارسا سیفی از هوش، ذکاوت و پشتکار زیادی برخوردار است.  نام پارسا فقط در تاریخ شهرستان نور و استان مازندران ثبت نشده است، بلکه جزو افتخارات جمهوری اسلامی ایران می باشد. امروز بنده به همراه مسئولان عزیز شهرستان نور در رستوران کاسپین نور جمع شده ایم تا بحث رغبت و تقویت را در بین دانش آموزان شهرستان نور ایجاد کنیم که دانش آموزانی مانند پارسا تحویل کشور اسلامی مان دهیم.

بهترین و ساده ترین روش برای تشویق پارسا و دانش آموزان شهرمان این است که به خوبی تقدیر و تشکر شود تا دوستان دیگر هم تمایل بیشتری داشته باشند و در وحله بعدی زیرساخت های آموزشی را خوب تقویت کنیم تا دانش آموزان مان به خوبی در سطح کشوری به رقابت بپردازند.

وی گفت: بنده به عنوان عضو شورای آموزش و پرورش و جناب فرماندار به عنوان رییس شورای آموزش و پروش امکانات مان را به سمتی هدایت می کنیم تا آموزش و پرورشی نوین، خوب و پایداری داشته باشیم.

یزدانی در آخر افزود: ما پارسا سیفی را نباید آخرین نبرد خود بدانیم، پارسا سیفی مسیری را برای دانش آموزان شهرستان نور باز کرده  است و دانش آموزان ما باید رتبه های نخست را برای سال های آتی هدفگذاری کنند.

 

ارسال نظر

شاید از کد اچ تی ام ال HTML استفاده نماید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>