موضوع
آخرین اخبار

اخبار بهروز ناییج نوری، مسئول کانون فرهنگی آموزشی قلم‌ چی نور و رویان

بهروز ناییج نوری، مسئول کانون فرهنگی آموزشی قلم‌ چی نور و رویان

بهروز ناییج نوری، مسئول کانون فرهنگی آموزشی قلم‌ چی نور و رویان هستم. امروز دور هم جمع شدیم بابت مراسم آقای پارسا سیفی، دانش آموز رشته علوم تجربی رتبه 10 کشوری کنکور سراسری سال 95 و رتبه 4 منطقه را کسب کرده است.

واحد کانون فرهنگی آموزشی قلم چی نور و رویان حدوداً 1200 الی 1300 دانش آموز دارد که از دوم ابتدایی تا چهارم دبیرستان را پوشش می دهد. درضمن آزمون های برنامه ای دارد که هر دو هفته یک بار برگزار می شود و در این شعبه قلم چی در دو سال اخیر  به علاوه آقای پارسا سیفی در سال 95 دو دانش آموز خانم این مرکز  به نام های فاطمه کلارساقی رتبه 77 تجربی و در منطقه رتبه 2 و خانم فاطمه هدایتی رتبه 85 و در منطقه رتبه 2 کسب کردن و کانون ما در سال 95 در کنکور سراسری موفق به کسب 3 رتبه زیر 100 شده است.

بنده توصیه ای که برای دانش آموزان دارم این است که موفقیت تصادفی نیست. اگر طی سال گذشته پارسا سیفی، فاطمه کلارساقی و فاطمه هدایتی رتبه های زیره 100 آورده اند در کنار برنامه های کانون و مدارس تلاش و پشتکار خیلی خیلی بالا داشتند و منظم کار کردن و در طول مسیر و نه تنها فقط در سال آخر بنده به شخصه به این موضوع معتقد هستم که برای موفقیت در آزمون سراسری دانش آموز با معلومات 12 ساله می تواند به موفقیت دست پیدا کند و نه تنها  با معلومات سال آخر تحصیلی علاوه بر این از مجموعه پیام زندگی برای تهیه این گزارش کمال تشکر  را دارم.

ارسال نظر

شاید از کد اچ تی ام ال HTML استفاده نماید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>